Dag Nederland, Hallo Brussel - Reisverslag uit Brussel, België van Eva Arink - WaarBenJij.nu Dag Nederland, Hallo Brussel - Reisverslag uit Brussel, België van Eva Arink - WaarBenJij.nu

Dag Nederland, Hallo Brussel

Door: Eva Arink

Blijf op de hoogte en volg Eva

03 Februari 2013 | België, Brussel


Afscheid nemen, wat heb ik er een hekel aan. Vorige week afscheid genomen van me school vriendinnetjes en donderdag afscheid genomen van me twee beste vriendinnetjes. Gister na een super gezellig dag dan toch echt ook afscheid genomen van Rano, mijn lieve vriendje. Nadat ik hem had thuis gebracht, toch wel wat traantjes gelaten:'( Gelukkig zit ik niet aan de andere kant van de wereld en kan ik terug naar Nederland wanneer ik maar wil.

Vandaag was het dan echt zover, we zijn verhuisd. Nadat we mijn twee koffers en 4 tassen in de auto hadden gestopt, hebben we Marieke om half 10 opgehaald van het station. Mijn lieve ouders wilden ons wel even naar Brussel brengen:) We zijn gelijk doorgereden naar Brussel. Twee uurtjes rijden om precies te zijn. Helaas was er geen plekje vrij voor de deur dus hebben we de auto even op de stoep geparkeerd om alle spullen uit te laden.

We hebben natuurlijk het appartement aan mijn ouders laten zien en nog wat tips gevraagd. Het is natuurlijk wel handig om te weten hoe de wasmachine en de droger werken^^ We hebben nog even samen geluncht en daarna zijn mijn ouders weer terug naar huis gegaan. Marieke en ik hebben gelijk al onze spullen uit gepakt en het appartement mooi ingericht. En daarna nog even alle borden en glazen ed afgewassen, het zag er niet heel lekker uit.

Ik heb een paar foto's gemaakt van het appartement, dan kunnen jullie het ook een beetje zien.

We zijn lekker gesetteld nu, straks even lekker wat eten en dan morgen onze eerste dag op school. We hebben een afspraak om half 11, dan horen we eindelijk wanneer we lessen hebben en waar we stage gaan lopen. Ik ben echt heel erg benieuwd.

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Eva

p.s. Als je vragen of misschien nog tips hebt, stuur dan een berichtje:)
En als je mijn blog wilt blijven lezen, kun je je aanmelden voor mijn mailing lijst.

  • 03 Februari 2013 - 18:34

    Stephanie:

    Hee Eva en Marieke!

    Super chill dat jullie gewoon echt van alles mee kunnen nemen naar Brussel haha! Lekker hoor dat jullie daar nu echt wonen. Heel veel plezier daar en groetjes uit het zonnige Portugal!

    xx Stephanie

  • 03 Februari 2013 - 21:29

    Hans:

    Allee,

    ik zie op de foto's, dat ze in België ook platte tv's hebben. Ziet er wel gezellig uit. Rustig in huis zonder jou! Niet, dat je herrie maakte hoor! Ik hoop, dat jullie veel plezier met elkaar hebben in het mooie Brussel en dat het aan je opleiding ook een extra tintje geeft. Groeten uit Hoevelaken, Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Hoi Allemaal, Vanaf 3 februari ga ik in Brussel studeren, en wel voor vier maanden:) Dit ga ik doen samen met mijn lieve vriendinnetje Marieke, ik ken haar van mijn opleiding. We hebben een mooi appartementje gevonden in Brussel waar we deze vier maanden zullen wonen. We gaan lessen volgen aan de reguliere PABO in Brussel, gelukkig is deze Nederlands :). Daarnaast gaan we waarschijnlijk ook stage lopen op een basisschool. Hier kun je al mijn avonturen en ervaringen lezen, ten minste als ik het schrijven ervan vol houd^^ Veel lees plezier!

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 6531

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Mei 2013

Studeren in Brussel

Landen bezocht: