Nog 7 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Eva Arink - WaarBenJij.nu Nog 7 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Eva Arink - WaarBenJij.nu

Nog 7 nachtjes slapen!

Blijf op de hoogte en volg Eva

27 Januari 2013 | Nederland, Hilversum


Nog 7 nachtjes slapen, dan is het zover. Ik ga naar Brussel. Gelukkig ga ik niet alleen, Marieke (van school) gaat gezellig me me mee.

De voorbereidingen zijn al in volle gang. We hebben een mooi appartement gevonden met 1 slaapkamer, een woonkamer met open keuken (waar echt alles in zit) en en badkamertje met douche, wc en wastafel. In de woonkamer staat een bedbank dus genoeg slaapplekken:)
Vanaf het appartement zijn we met de metro in 20 minuten in het centrum. Hier staat ook de Hogeschool waar de lessen gaan volgen.

Vorige week vrijdag heb ik al afscheid genomen van mijn stageklas, wat zal ik ze gaan missen. Ik heb allerlei cadeautjes gekregen, van kaartjes tot een mooie pot met bloemen. Naast die gezellige kinderen ga ik natuurlijk ook mijn twee mentoren heel erg missen. Ik heb het afgelopen half jaar ontzettend veel geleerd, maar vooral ook heel veel leuke dingen meegemaakt. Ik heb nu al zin om over vier maandjes weer terug te komen:) Wie weet ga ik in die tussentijd nog met ze skypen:D

Nog nachtjes dus.. en ik moet nog best veel doen. Me koffer inpakken, foto's uitzoeken, kamer opruimen (die kan ik zo niet achterlaten) etc. Maar hier ga ik dinsdag mee beginnen. Eerst ga ik nog even van me lieve vriendje genieten, nu het nog kan.

Ik ga proberen 2 keer per week een leuk verslagje te schrijven, maar ik beloof niks!

Heel veel liefs, Eva

p.s. Als je een keertje zin hebt om langs te komen, laat het dan even horen:)

  • 27 Januari 2013 - 19:01

    Claartje:

    Eef!!! Wat leuk zeg! Had al wel op fb gezien dat je naar Brussel zou gaan, maar ik wist niet zo snel al! Ik hoop dat je een hele leuke tijd tegemoet gaat!!!! Heel veel succes maar ook heel veel plezier en ik ben nu al benieuwd naar al je verhalen!

    Liefs, Claar

  • 27 Januari 2013 - 19:12

    Marieke:

    Hee!

    Goed idee van die blog! Nog maar 7 nachtjes, gaat veel te snel!

    Ik ga ook maar eens een blogje beginnen!

    Zin in! Xxx

Tags: Brussel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Hoi Allemaal, Vanaf 3 februari ga ik in Brussel studeren, en wel voor vier maanden:) Dit ga ik doen samen met mijn lieve vriendinnetje Marieke, ik ken haar van mijn opleiding. We hebben een mooi appartementje gevonden in Brussel waar we deze vier maanden zullen wonen. We gaan lessen volgen aan de reguliere PABO in Brussel, gelukkig is deze Nederlands :). Daarnaast gaan we waarschijnlijk ook stage lopen op een basisschool. Hier kun je al mijn avonturen en ervaringen lezen, ten minste als ik het schrijven ervan vol houd^^ Veel lees plezier!

Actief sinds 26 Jan. 2013
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 6553

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 31 Mei 2013

Studeren in Brussel

Landen bezocht: